Tisdag

Hej på er! Har haft fullt upp idag så inte haft tid att skriva nåt. Var ju skola först, såklart. Frida hade idrotten och vi körde 5-kamp, bl.a. 90 grader mot vägg och plankan. Och fyfan vad jag hade ont i benen efter 90 grader haha, fast Felix vann över mig.. Men plankan vann jag! ;) Haha, viktigt. Iaf, det snöade ju idag också?!?!?!?!?! Hur tänkte vädergudarna där liksom? Det var hemskt att cykla från idrotten till skolan, och sen var man ju blöt typ hela skoldagen också.. Men nu är det iaf finare väder :) Efter skolan så åkte jag hem en snabbis först. Sen åkte jag till elin och så sålde vi våra kakburkar, så nu är alla sålda, skönt! Nu har jag bara slappat i soffan och ätit.
Hoppas ni haft en bra dag! Trots snöandet.. om ni nu hade snö, annars: Jag flyttar dit ni bor!
.
Gammal bild, men såg typ ut så här idag, om ni ville veta :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0