Sliten

Japp, sliten är nog ordet för dagens träning. Vilket jag nästan förstod redan innan. Tränade ju fyra gånger på lägret, och ingen var ju direkt lugn. Så benen kändes inte så fräscha idag. Inte heller min syreupptagning haha, halsen var jättekonstig och gick inte att andas ordentligt. Annars gick det väl ganska bra. Körde ju bara lite lugnt. 2x3x500m på 2 min (fast nåra gick lite snabbare), 1 min vila mellan och 7 min serievila. Sen körde vi korta snabba fartökningar också. Så ja, det var väl det. Har inte så mycket mer att säga. Var väldigt varmt och skönt iaf, fläktade lite så det inte blev outhärdligt. Men ska inte klaga nu, värmen är såååå välkommmen!
.
Heeejjj dålig löpekonomi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0