Onsdag

Tjenare! Onsdag idag då, fast jag har bara en skoldag kvar den här veckan, ska vara ledig på fredag för ska åka till sollentuna på läger :) Måste åka tidigare för att jag ska få skjuts, så då är det ingen mening att gå till skolan.
Iaf så har jag suttit och pluggat lite nu på eftermiddagen. Skickat in min no-uppsats och kollat på lite andra nationella prov i matte (ska göra ett imon med niorna, heh.. undrar hur det ska gå..). Nu ska jag ut och jogga en runda, sen köra lite styrka hemma. Victoria är ju i Riga med klassen och jag vill inte gå till gymmet själv haha ;) Men nu ska jag byta om och bege mig ut. Skriver mer ikväll, ciao
.
weheartit (älskar bilden, kanske därför jag lagt upp den hundra miljoner gånger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0