Måndag

Hej! Måndag igen då, dock sista "vanliga" skolmåndagen på ett tag. Nästa vecka har vi typ hälso/miljö-vecka, så ska få annat schema då (om det blir härligare eller nåt är ju en annan sak..) och veckan efter det är vi i portugal! Sen är det inte många måndagar (i skolan) kvar, gaaaah va skönt! (såklart inte bara måndagar, utan alltihopa)
.
Idag ska jag iaf springa terräng-dm, får väl se om jag kommer i mål den här gången då.. Får väl göra mitt bästa helt enkelt, så får vi väl se hur långt det räcker idag..
.
Kan ju tillägga att det är jäkligt kallt och blåsigt idag också, uuh. Snöade nåra minuter också!?!? Inte för att snön la sig som ett täcke på backen, men ändå, det kom vita flingliknande saker från himlen, alltså snöade det!! För nån vecka sen kändes det som sommar.. Åh vad jag älskar sveriges väder!
.
Aja, nu ska jag kika lite bloggar och sen byta om. Hööööörs.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0