Kärlek till vädret!

Hej på er, har inte hunnit eller orkat bloggat nåt tidigare idag, som ni kanske märkt.
I skolan hade jag iaf matte och boxning, hela dagen. Eller ja, boxningen var väl typ bara en timme. Och resten matte då. Boxningen var skitkul, var väldigt trött i armarna efteråt haha. Var roligast att sparka, för det var inte lika jobbigt haha ;)
På eftermiddagen var jag och kikade lite på swedbank-ligan, båda lillbrorsorna spela ju. Och tror att båda gick vidare också, eller vet inte säkert. Sen har jag bara varit hemma, kikat på lite matte och tv. Imon är det dags för nationella igen.. Tror det är mitt sista (och andra haha) för i år. Får väl se hur det går.
.
Annars så har det varit helt underbart väder ute idag! Tog av mig tightsen och gick runt i bara shorts (ja och linne då såklart..), lite sommarvibbar där!
Men nu ska jag nog krypa ner i sängen tror jag. Hoppas ni haft en bra dag :)
.
En liten bild från Bulgarien för längesen bara.
Och kan inte fatta att vi är i Portugal om en vecka!!! Ojojoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0