Jäkla gräs?!?!

Tjaaaa, hur är läget med er? :) Jag vaknade i morse och var full av nässelutslag. Iaf på benen, fytusan! Det kanske är gräs jag är allergisk mot, för igår satt jag i gräset med bara shorts ganska mycket. Och det var på benen jag fick jättemycket, och armarna, som också var bara. Men vet inte, mina allergitabletter verkar ju inte funka iaf.. Mamma skulle prata med nån imon så får vi väl se om jag får nåt bättre att knapra på.
.
Annars så har väl skoldagen rullat på. Hade nationella direkt på morgonen. Satt med en uppgift i typ 40 min haha, men kom på den till slut! Vet inte riktigt hur det gick, känns som jag gjort en massa fel på såna där lätta uppgifter.. Visar sig väl ;) Sen kollade vi på nån seg miljöfilm, som vi efter lunchen diskuterade om i grupper. Och sen slut! Nu är det bara en dag kvar i skolan på mer än en vecka, på fredag har vi montessorijoggen och nästa vecka är jag ju borta!
Nu ska jag plugga no och sen ska jag och victoria ner till arenan och kolla när dom andra "tävlar". Kommer nog in nåt mer inlägg senare. Hajdo så länge
.
Inte sådär jättepluggsugen just nu kan jag säga, men får väl bita ihop sista veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0