Jag är inte vän med tiden

Åååh hur ska man hinna med allt?! Jag har inte ens hunnit packa än, bara tagit fram en massa kläder.. Kom nyss på att spanskaläxan skulla skickas in också, och var tvungen att ändra lite. Likaså engelskatexten. Men nu är båda inskickade, så nu orkar jag inte bry mig mer.
.
Småbarnsträningarna på bj var ju smått kaotiska. Herregud, trodde inte jag skulle överleva första timmen haha. Då hade vi 19 st 4-6 åringar samtidigt som det var typ 4 andra grupper på bj. Då var det kaos på riktigt, så fort nån sprang iväg så såg man ju inte vart den tog vägen. Ojojoj. Andra timmen var det lite lättare, då var det 7-10 åringar, och bara 14 st. +att vi typ var själv där då. Sen fick man väl höja rösten ett antal gånger också.. Men ja, det gick väl bra ändå :) Tycker ju om att vara med småbarn!
.
Nu måste jag packa ner allt och kolla så jag får med mig allt. Åker ju på löparläger imon, kommer hem på söndag. Tror inte jag hinner skriva nåt imon, så hejdå! Ha det bra!
.
Ungefär så här trött känner jag mig just nu.. Och sådär kan man bara inte springa!!!!!! Jag sitter ju, på riktigt! Haha, lite kanske man utvecklats iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0