Hejohåååå

Tjeeenare! Nu har jag gått klart alla skoldagar denna vecka, känns skönt! Idag har det varit en hel del, först nationella i matte (med niorna då), första delen gick iaf bra men andra vet jag inte riktigt, sen hade vi engelska (kortade ner min text typ 2 sidor, bra alma!), sen på no:n så hade vi typ oförberedd redovisning (blä..) och sist svenska då vi fortsatte med litteraturhistorian. Har suttit och kortat ner min engelskatext ännu lite till och nu ska jag plugga lite so. Senare ska jag och victoria (och nån mer) vara typ ledare för knatteskutt som ska komma och prova på friidrott, så blir två timmar på bj med en massa småungar, hoppas dom lyssnar på oss! haha. Men nu måste jag plugga, höööörs.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0