Äntligen!

Hjälp vad längesen ni hörde nåt från mig nu. Kom ju hem igår men då gick det ju inte att publicera inläggen.. Ajja, nu tror jag det ska funka iaf! Jag har haft en underbar helg, skriver mer om den i ett annat inlägg.
Och jag tror jag har gått och blivit allergisk (haha, lät fult). Är nämligen suuuupertäppt i näsan, och när jag är ute så kliar det lite i halsen ibland. Däremot känner jag ingenting i ögonen vilket är konstigt. Så vet inte riktigt om det är det, men hoppas att det är pollen och inte någon jäkla förkylning!
Något positivt är att det är underbart väder ute! Helt galet skönt, gick ute i kortärmad tröja och jag frös inte, inte ens i skuggan. Ääälska våren! Förutom pollen då..
.
Den här veckan har vi hälso/miljö-vecka också, vilket innebär att det är ganska chill! Idag hade vi so, kollade på nån queenkonsert typ, rast, lunch och matte. Imon är det bara matte och box för mig tror jag, vi ska ju boxas med klassen (istället för idrott), med mina svagisarmar haha. Vi slutar iaf runt 2 varje dag, så tjänar nåra timmar. Och på fredag är det montessorijoggen så då är vi i stensätra till 12 då vi slutar.
Fast även om det är ganska lungt i skolan nu så måste jag plugga asmycket hemma, åker ju bort nästa vecka och när jag kommer hem är det en massa prov och grejs som ska göras.. Så är väl bara att köra igång nu!
Men ska skriva ett inlägg om min helg först, kommer snart..
.
Jag idag. Köpte tröjan igår, och byxorna fick jag av mamma för ett tag sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0