30 dagar

  • Dag 1 - Om mig själv
  • Dag 2 - Min familj
  • Dag 3 - Min idrottsbakgrund
  • Dag 4 - Ett av mina finaste/bästa idrottsminnen
  • Dag 5 - Mina träningskläder & skor
  • Dag 6 - Det här tävlar jag i
  • Dag 7 - Det bästa inom min idrott
  • Dag 8 - Mina mål med min idrott
  • Dag 9 - Hur och vad jag tänker på under tävling
  • Dag 10 - Något jag ser fram emot
  • Dag 11 - Så här ser min träning ut
  • Dag 12 - Min högsta önskan
  • Dag 13 - Det jobbigaste med min idrott
  • Dag 14 - En tävling jag är väldigt nöjd med
  • Dag 15 - Vad jag tycker om att göra på fritiden (förutom idrotten)
  • Dag 16 - Musik jag tycker om att träna till
  • Dag 17 - Något jag saknar
  • Dag 18 - Något jag är rädd för
  • Dag 19 - Det här blir jag nervös för
  • Dag 20 - Något jag ångrar
  • Dag 21 - Mina tankar om gymnasiet
  • Dag 22 - Det här vill jag bli när jag blir stor
  • Dag 23 - Någon jag umgås mycket med
  • Dag 24 - Det här gör mig glad
  • Dag 25 - Det här gör mig ledsen
  • Dag 26 - Min förebild
  • Dag 27 - 10 sanningar om mig
  • Dag 28 - Min bästa semester
  • Dag 29 - Min favorittid på året
  • Dag 30 - Något jag tycker är bra och dåligt med mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0