Träääning

Träningen idag bestod av längre backintervaller. Vi körde 8x400m och joggvila ner varje gång (50-100m gåvila, och efter fyra lite mer gåvila) uppför en inte så brant men seg backe. De flesta gick på 1.40-1.42, men någon på 1.38 och en på 1.44 eller nåt. Det gick väl ganska bra, kände mig lite seg och det blev riktigt jobbigt kan jag säga. Förstörde mina broddar gjorde jag också haha, varnar er; spring inte med broddar på asfalt! Jag trodde bara att själva piggarna skulle nötas ner, men när jag kollade ner på mina fötter så var ett gummiband av på varje fot. Även att jag inte hade märkt det tidigare heller, haha! Får se om jag klarar mig utan dom nu sista vintertiden, men de kanske går att använda vid nödfall hehe. Men är inte förvånad att det händer mig, heter man alma så kan man lyckas med det mesta.. ;)
.
Hejdå kära broddar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0