Tiden går fort, ibland.

Jaha, då var barnträningen slut då. Känns väldigt.. konstigt. Kan inte förstå att det har gått en hel säsong (typ), känns som att det bara var nån månad sen som vi sa ja till att vara tränare. Men det är rättare sagt mer än 6 månader (tror jag..)!! Ett halvt år, shit! Helt galet. Kommer aldrig förstå mig på tiden.
.
Nu ska jag dra mig mot soffan istället och kolla på tv. Tror det är Vampire Diaries nu på sexan, och jag har aldrig sett det så tänkte kolla lite om det är nåt för mig, det sägs ju vara skitbra så.
.
Och en till sak, haha. Vi fick en massa choklad och godis av våra goa barn idag :D Hihi, tackar man ju inte nej till! Tack ni underbara :) Och en "hejdå-kram" fick man ju av alla också. Kommer sakna de där små rackarna som kan vara så hemskt jobbiga ibland (hehe), men de är så härliga och olika på sina sätt allihopa.
.
weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0