Stoppa tiden

Kan inte klockan bara stå still när man pluggar? Så man inte tappar nån tid liksom, det skulle vara väldigt bra. Inte för att det kommer ske, men ändå.
.
Träningen gick iaf bättre än jag trodde, var så jääkla trött innan men blev lite piggare sen. Körde iaf 6x300m (knappt, började räkna från när vi började öka) på 21 km/h, med ungefär 3 min vila. Sen körde vi styrka, allt möjligt. Så ja, gick väl helt okej, fast inte direkt bra då ;)
.
Nu måste jag ta mig ner till pappa så han får hjälpa mig med matten, fattar ingenting!
.
Härligt med vår! När det är vår på riktigt alltså.. Nu har jag varit tvungen att ha min tjocka vinterjacka igen bara för att det är förjäkligt kallt på mornarna, och snöade ju nån dag också.. Våren kom!!! På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0