Soooool

Härliga sol! Strålande väder idag också, yeeey :) Elin åkte hem för ett tag sen och jag har hunnit äta våfflor och kolla på herrarnas sprintstafett (semi tror jag det va). Jag och elin har haft det braooo, typ bara pratat haha.. och gjort världens bästa pizza! Men det var ganska välbehövligt med en låååång pratstund tror jag, om allt och inget. Om ett tag så är det dags att bege sig ner till jernvallen för att köra det här mördarpasset jag har pratat om i nåra dagar.. Shit hur ska detta gå?! Ni får väl veta här sen haha. En sak som är jääävligt dryg bara är att min näsa är helt blääääää, antingen bara rinner den eller så är den helt täppt så jag inte kan andas (uuuuugh!). Men nu ska jag sätta på mig träningskläder så jag är klar, sen ska jag kolla om det är nå skidor. Ha en bra dag!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0