Sjuk..

Tjena. Jag har gått och blivit sjuk på riktigt nu.. har ju varit förkyld i typ 2,5 vecka, började hosta för nåra dagar sen och nu har jag feber.. JÄVLA SKIT! Hatar att va sjuk. Tror jag har gått omkring hela dagen i skolan och haft feber också haha. Men kände mig jättekonstig imorse när jag vakna, och så var jag inte alls hungrig till frukost (sånt händer inte om jag är frisk!). Men jag gick ju till skolan och har känt hela dagen som om jag haft feber (frös, ont i kroppen, inte hungrig osv..) men kändes inge varm i pannan så tänkte att jag bara va trött eller nåt. Men sen när vi slutat så tog jag febern hos lena (sjuksköterska) och då hade jag 38,5.. Ååååh. Men sånt är livet, man kan inte alltid va frisk.. Så nu vet ni allt om det haha. Men har tagit en alvedon och tror den börjar verka lite nu :) Men blir ju ingen träning som ni förstår.. och det är BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! Nu ska jag lyssna på lite lugn musik och försöka sova, ska bli frisk så fort som det bara går! Ha det bra ni andra!
google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0