Sista mars

Yupp, snart är vi inne i den FJÄRDE månaden på detta år! Herrejösses alltså, hur kan det gå så jääääkla fort?! Helt crazy, känns som att tiden bara rinner iväg (okej, inte alltid.. men oftast). Var iaf jäkligt dryg skoldag idag. För det första hade jag noll plugglust, och så hade vi uppsatsskrivande i alla ämnen, alltså fyra lektioner med uppsatser av olika slag. Men vi klagade lite så på sista fick vi gå en promenad halva lektionen (hur mycket promenad det blev var ju en annan sak haha). Tur att dagen inte var så himla lång iaf. Och egentligen skulle jag behöva plugga sönder nu (gjorde typ ingenting på sista lektionen, så extra mycket att plugga hemma med andra ord..), men vad gör jag då? Jo, sitter och äter choklad och läser bloggar.. Bra där alma! I helgen måste jag plugga, och komma nån vart också. Men om typ 1,5 timme så bär det av till willys för inventering med gruppen hela kvällen. Hööööörs!
.
Försökte visa er vad jag har på mig, men vet inte om det funka så bra haha. Och flätan som jag hade tidigare såg galen ut, och såg ännu galnare ut när jag försökte göra en ny.. Så nu vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0