Semeldagen

Halluuu! Idag är det semeldagen (fettisdagen om jag ska vara riktig..), ska strax gå och fixa en semla (med myyyycket mandelmassa! hihi). Men efter skolan så åkte jag med elin hem, vi fick våfflor av hennes snälla mamma, sen satt vi väl och prata bara :) heh.. sällan vi. Men sen skulle hon på dans så hennes mamma skjutsade hem mig. Sen gick jag ut och gick en stund, tog en liten promenad istället för ett joggingpass på grund av min dumdumma hosta.. Så det gillade nog min kropp, på idrotten idag så hosta jag ihjäl fast det inte är så mycket springa där haha. Förhoppningvis blir det bättre snart! Har ju varit förkyld i typ 2,5 vecka nu.. Tröööök. Nu har jag ätit och ska plugga lite so. Sen äta semla, såklart! Puuusss på er
.
weheartit, diggar bilden! (som många andra där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0