On the floor

Har haft den låten på hjärnan typ hela dagen haha (den som står som rubrik alltså), eller hela träningen iaf. Måste verkligen ha bitit sig fast.
.
Och idag var ju näst sista barnträningen också! Kommer kännas som en befrielse att inte behöva bry sig om det där sen. Det var inte så många barn där idag så det var lugnt.
På min egen träning så sprang vi ute i typ 40 min först, stannade en gång och körde lite koordination också. Inne så körde vi lite mer koordination och sen bålstyrka. Gick väl okej, men fortfarande långt ifrån hur jag vill att det ska kännas..
.
Nu hade jag tänkt läsa lite bloggar och sen plugga lite no. Imon är det ju skola igen, helgerna går så fruktansvärt snabbt! Man hinner ju knappt med haha.
Hoppas ni haft en bra helg :) Hörs imon!
.

Kommentarer
Postat av: Bastiananna

Great idea make it site. Thank you.

2012-01-09 @ 12:47:48
URL: http://bastiananna.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0