OJ

Tiden går sakta, på en helg! Bara för att jag har så tråkigt haha. Försökte ta tag i matten, men blev bara så sur på matteboken så kände att det var bäst att lägga undan den innan den låg i småbitar på golvet. Och pappa ligger och sover så han kan inte hjälpa mig heller.. Fråga mig inte hur han kan ligga och sova nu, börjar bli gammal kanske? Haha, nej nu ska jag inte va taskig. Tror jag ska gå ut och sätta mig på altan ett tag. Solen skiner ju för fullt, och har man klagat innan så lär man väl ta vara på det nu. Hörs senare, ciao!
.
Yes we♥it.

Kommentarer
Postat av: Lavransann

Hello! Very interesting and professional site.

2011-06-28 @ 12:25:25
URL: http://lavransann.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0