Nittondemarstvåtusenelva

Hej på er, inte hunnit blogga nåt idag.. Kan ju börja med att säga att träningen blev flåsig, jag och victoria hästade på, plus att jag inte är i toppform.. Inte alls. Strålande fint väder var det iaf! Sen efter dusch och lunch och så så tog vi oss ut igen för att sälja sverigelotter (inte mina bästa vänner dom där lotterna om man säger så), fick iaf nåra sålda! Efter ungefär 2,5 timme så cykla vi hem till mig och fixa lite grejer med friidrottsgruppen, fick också reda på att det är två barnträningar kvar!!! Ojojoj, vääääldigt skönt, men kommer samtidigt sakna de där härliga ungarna. Kvällen har bara varit lugn. Ätit upp min glass som jag köpte igår, blev ingen ben&jerry då vi var på fel affär, men blev en annan ny (och god!). Nu ska jag burra ner mig i sängen och läsa lite. Hoppas ni haft en fin dag :)
.
Gammal bild från Lidingö. Var man inte vacker? Och Kaj med sin kamera, lovelovelove ;)

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Gillar din header :)

2011-03-19 @ 23:46:13
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0