Måndag, onsdag..?

Ojoj vad jag trasslar ihop dagarna nu, har trott att det är måndag hela dagen, och resten av veckan kommer väl också kännas som att det är fel dag. Haha kan inte tänka mig hur det kommer bli i sommar, då har man ju liksom inget att gå efter förutom träningarna, men det är skönt det också! Helt okej dag i skolan iaf, förutom matteprovet.. Usch, satt och läste igenom hundra gånger (typ..) men känner mig fortfarande lika osäker. Aja, inget mer att göra åt det nu! Men imon är det ett till prov, no. Så måste börja plugga till det nu. Senare blir det träning, ska träna med ida (en annan tjej jag tränar med) idag, victoria och jag har inte riktigt samma program den här veckan. Men vi hörs väl, ledsen om det blir lite tråkig bloggning nu men känner att skolan måste gå först.. tyvärr.
.
Var tvungen att visa att jag inte är hårlös också haha.

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: Nja tyvärr inte... :P Jag är simmare men jag har haft en knäskada som jag håller på att komma tillbaka ifrån men tidigare har jag tränat ca. 15-16 timmar per vecka ;) Nu är jag dock lite sugen på att börja på antingen friidrott (löpning) eller triathlon för jag är lite trött på simningen och har alltid älskat att springa :) Herreguuuuud vad snabb du är!! Vad ligger du rankad i sverige och hur gammal är du?

2011-03-23 @ 16:24:45
URL: http://nerdyness.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0