Man måste misslyckas för att kunna lyckas..

eller? Jag kör på den just nu, och kan ni gissa varför? JO, det gick ju helt jävla skitdåligt på båda sträckorna och båda dagarna denna helg. Usch, fy och blä. Kändes inte bra i benen nån gång, inte ens innan loppen. Förhoppningsvis så är det väl den där sjukveckan (eller ja, 1,5 månaden) som har sugit musten ur kroppen. Nu ska jag se till att vara frisk så jag kan träna på! Så den här tävlingen vill jag bara glömma. Men desto mer taggad blir man ju till att springa så himla mycket bättre!
Däremot så var det en supertrevlig kväll på hotellet igår :) Helt klart helgens höjdpunkt!
Och jag tänker inte bjuda på nån bild eller så nu heller, för jag är tråkig och sur. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0