Innebandy

Hello, ligger och halvsover i min säng nu, skitskönt! Spela ju skol-dm i innebandy idag som ni vet, och det gick väl helt okej. Vi vann första med 7-2 och förlora andra med 3-2, fast den var mot prolympia så hade inte förväntat mig nå annat heller. Var iaf ganska kul, har ju inte spelat på "riktigt" på jättelänge. Jag har ju spelat innebandy förrut för er som inte visste det ;) däremot så dog mina fötter haha, man kutar ju och tvärnitar, kutar och tvärnitar osvosv. Så fötterna blir ju lite mosade hehe. Men ska snart byta om för träning, får väl se hur det går.. Känner mig vääldigt trött, både i benen och huvudet. Men skriver senare, hajjdo. (skriver från mobilen nu också så kan inte fixa nån bild tyvärr, internet på datorn funkar inte igen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0