Inge Greys..

Tänkte att jag skulle kolla på Greys idag, har ju inte sett nåt av de nya avsnitten som går nu. Men känns inte som en så stor idé att börja kolla mitt i nu.. Men så går det när man sitter och gör annat istället för att plugga haha. Hoppas de finns att kolla på här på datorn, isf måste jag göra det snart, och sen hänga med varje onsdag hehe. Tror jag ska stänga av datorn och krypa ner i sängen snart, och läsa lite så jag kommer nånvart i boken (fast jäkligt bra är den!). Kan ju iaf ställa fram klockan liiiite nu, imorse ringde den halv 6.. Men nej nu ska jag hoppa ner i min underbara säng (som den alltid är varje morgon innan skolan iaf..). Intressant inlägg. Godnatt!
.
Haha, känns som att den här är ganska gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0