Huvud och hosta till salu

God morgon! Jag mår faktiskt bättre idag, tror inte jag har så mycket feber :) Däremot mår inte mitt huvud så bra, speciellt inte när jag reser på mig haha. Och har en så jäääkla äcklig slemhosta, uuuuh. Fast igår kväll va huvudet värre, då kunde jag knappt resa mig från soffan, var tvungen att sitta ner och ta bort sminket för kunde inte stå haha. Men som ni förstår så är jag ju hemma idag, fast missar ju inge skolarbete iaf så det är bra. Men blir ju ingen träning idag heller :( Fast imon så blir det nog skola iaf. Men ni får ha en bra dag!
.
weheartit, perfekt när man inte har nåra bilder haha ;) (alltså har jag typ aldrig det..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0