Hejohå

Jahapp, snart har hela den här dagen gått då. Imon är det tillbaka till skolan som gäller, matteprov också på det svåraste kapitlet jag nånsin har jobbat med.. Låter som en bra dag haha. Får väl göra det bästa av det.
Idag så har jag bara pluggat, stressat till bussen som jag var nära att missa och varit till köpis med mina underbara tjejer (elin & frida), fast jag köpte inget, inte mycket pengar och inget jag behövde heller. Men tycker det är kul att gå runt där ändå, med bäst sällskap också. Kom väl hem typ före 6 nån gång. Sen har jag bara ätit och plugga lite matte. Nu ska jag försöka hjälpa en annan grym tjej (victoria) med hennes design, och sen plugga mer matte. Seeyou
.
Jag, elin och frida :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Inspirerande blogg du har, skit kul att läsa om någon som verkligen brinner för något! Vart bor du förresten? Hur mycket tränar du per vecka och har du några personbästa som du vill dela med dig av? (a)

2011-03-22 @ 21:18:13
URL: http://nerdyness.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0