Dag 7 - Det bästa inom min idrott

Jag tycker det är väldigt svårt att sätta fingret riktigt på vad det är som jag riktigt älskar med löpningen, alltså det bästa. Men det måste vara känslan. Känslan när det bara flyter på och det nästan känns som att man flyger fram, man känner sig stark. Men så kan det också vara känslan efter ett lopp eller en riktigt hård träning, den där känslan när man är helt slut och vet att man inte kunnat gjort nå mer just då. Och så är det ju självklart superkul när det går bra på tävlingar också! En tävling där det både går bra och känns skitbra är verkligen en dröm i sig, så hiiimla härligt! Ååååh vad jag längtar till en sån tävling ska komma för mig. Men ja, det är väl det ungefär. Som sagt så är det lite svårt att sätta fingret på precis vad det är, men jag älskar det och kommer alltid att göra!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0