Dag 6 - Det här tävlar jag i

Ja, kanske är ganska lik punkten från igår, men jaja. När man börjar bli lite äldre (alltså inte 7 år) och vill tävla så måste man ju ha klubbens kläder på sig (kanske inte på alla småtävlingar, det beror lite på vad klubben har för regler och så). Så jag har ju (nästan) alltid på mig mina klubbkläder när jag tävlar (de tävlingar jag inte har de på är väl typ terrängserier och sånt som jag inte räknar som tävling). Men de kläder jag har inne och på sommaren (eller ja, när det är tillräckligt varmt) har ni väl sett ett antal gånger. Är det lite kallare så har jag väl oftast långa tights och en långärmad tröja. Så det är väl inte så märkvärdigt. Skor jag har beror lite på vad det är för tävling, antingen lättviktsskor eller spikskor (har aldrig joggingskorna). Är det terränglopp eller lite längre lopp så har jag lättviktarna och annars spikisarna. Så ja, det är väl det. Inte så intressant kanske haha. Kommer nog lite mer intressanta punkter snart :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0