Dag 4 - Ett av mina finaste/bästa idrottsminnen

OJ, verkligen ett stort OJ! Shit, här måste tänkas.. Kommer inte på något sådär superspeciellt nu, men har ju inte varit med om så värst mycket sånt heller. Men lär ju ta nåt iaf.. Och tar nog Lilla Lidingöloppet 2009, då jag kom trea, och var så himla glad! Trodde nog inte alls att jag skulle komma så pass långt fram placeringsmässigt. Kommer ihåg hur glad jag var när jag kom över mållinjen (dock stor glädje för att jag äntligen fick vila! Hahah..). Idag vet jag inte om jag kan se det loppet som nåt superlopp precis, (har ju inte kommit på nån bättre placering i det loppet men ändå), men då var jag himla glad och det är det jag kommer minnas från det loppet.
.
Sen har det ju varit för väldigt längesen också, som när jag var under 2.40 första gången på 800m haha, tänk att man kommer ihåg! Kommer nästan ihåg mina 200 meters-tider t.o.m. haha. Då var jag också väldigt glad. Såna lopp har jag väl nåra. Men kommer inte på nåt mer än "att jag var väldigt glad", så det här för duga! Kommer det upp nåt så kanske det kommer upp här också senare.
.
En bild från lidingö, 2009 då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0