Dag 3 - Min idrottsbakgrund

Ja, jag har ju provat på väldigt många olika idrotter men bara fastnat ordenligt för en! Jag började på friidrott när jag var drygt 7,5 år. Första gången när mamma föreslog att jag skulle gå ner och prova på en träning så bara grinade och skrek jag, jag ville verkligen inte! Men mamma fick med mig till slut, och jag har aldrig haft tanken på att sluta. Fast då höll jag ju på med alla grenar, men har alltid tyckt bäst om att springa. När jag slutade med de andra grenarna och bestämde mig för att enbart satsa på löpningen var väl ungefär 1,5 år sen kanske, kommer inte riktigt ihåg. Och löpningen är ju det jag verkligen brinner för nu! Så om man jämför med idag och för nåra år sen så har ju mina pers blivit väldigt mycket bättre och jag har bara blivit mer och mer intresserad, och vill mer och mer!
Innebandy har jag också spelat ganska länge, och som jag fortfarande tycker är roligt. Men jag har inte tid och krafter för det längre, då det verkligen är löpningen jag vill satsa på.
Så vi får väl se vad som händer med mig i framtiden, hur långt jag kommer gå. Men en sak är iaf klar, jag vet vad jag vill och kommer inte ge mig i första taget!
.
En liiiten alma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0