Dag 21 - Mina tankar om gymnasiet

Jag har det ganska klart för mig, iaf vad jag vill in på allra mest, alltså mitt första-val. Och det är att komma in på Löpargymnasiet i Sollentuna. Har velat börja där väldigt länge, men har bara blivit mer och mer intresserad efter de två lägerna jag varit där på. Så jag är helt säker på att jag kommer söka dit som första val. Däremot så är det ju inte alls säkert att jag kommer komma in. Det är ju bara ungefär 5 tjejer i min ålder som kommer in där då, och det är det enda riksidrottsgymnasiet med inriktning löpning i hela Sverige. Så ja.. kommer bli väldigt svårt, men jag måste försöka. Och skulle verkligen bli överlycklig om jag skulle komma in. Linjen jag kommer söka är natur, för man pluggar ju en helt vanlig linje där också.
Men i andra och tredjehansval vet jag inte riktigt vad jag ska söka. Antagligen bara här hemma. Och natur då.
.
Jag i en korridor där för snart ett år sen, haha.

Kommentarer
Postat av: sanna

jag är säker på att du kommer att komma in :D

2011-04-06 @ 18:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0