Dag 2 - Min familj

Ja, min familj består av mig då, min mamma, pappa och mina två lillebrorsor. Min mamma kallas Stina och jobbar som lärare, pappa Örjan och jobbar med nå ritningar och skit. Mina två lillebrorsor heter Hugo och Joel och de är 11 och 9 år. Så det skiljer nästan fyra år mellan Hugo och mig, och mer än 5 mellan Joel och mig, så jag va nog ganska bortskämd med uppmärksamhet när jag va liten haha. Båda två älskar att hålla på med sport och de håller på med en massa olika sporter. Hugo spelar även trummor och gitarr, förstår inte riktigt hur han hinner med allt haha. Men Hugo är nog den där duktiga typen som verkligen inte tycker om att få skäll, och han är ganska tafflig av sig. Joel är den mest envisa person jag har träffat tror jag, och en liten lurifax med ett lite smålurt leende på läpparna. Men jag älskar allihopa lika mycket!
.
Får bli en bild på mig och brorsorna från Egypten för ungefär två år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0