Dag 19 - Det här blir jag nervös för

Och nu menar ju jag innan lopp och sådär. Och egentligen så är det enda jag blir nervös för (men då riktigt nervös!!) vad jag ska få för tid när jag kommer i mål, vad resultatet blir. Sen också att jag inte vet hur ont det kommer göra, för vissa lopp är inte alls lika jobbiga som andra även fast man tar ut sig helt. Men mest är det för vad klockan ska visa när jag kommer i mål. Jag är ganska duktig på att tävla mot mig själv, jag bryr mig inte alls om placering på såna här småtävlingar (som nu i helgen t.ex.), då är det bara min egen tid som gäller. Däremot om det är större tävlingar eller terräng-lopp så blir det ju mer placeringsmässigt då det är svårt att gå på tid. Men då är det mycket känsla också, om det känns bra eller dåligt. Det spelar ingen roll hur det känns innan heller, jag kan aldrig vara säker på om det ska gå bra.
Och nu börjar jag skriva mycket känner jag haha. Ska sluta nu. Men ni fattar nog vad jag menar; jag blir nervös för min egen insats, hur den ska bli.
.
Tog nån gammal bild bara. Tror nåt hände där borta? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0