Dag 11 - Så här ser min träning ut

Idag ser min träning ut som så att jag tränar 5 eller 6 gånger i veckan, det beror oftast på om jag har nån tävling den veckan, är det tävling så blir det 5 och är det inte så blir det oftast 6. Och som det ser ut precis nu så är det längre intervaller på måndagar, alltså kondition/uthållighet. På tisdagar (om jag tränar 6 gånger) så är det lätt distans, annars vila då. Onsdagar gym, nån form av intervall (oftast hårdare) och styrka. Torsdag är det kortare och snabbare intervaller, alltås mer snabbhet. Fredag vila. Lördag distans, lite längre än tisdag. Söndag så är det lite blandat, först lite jogg och kanske nåt annat ute, sen styrka, spänst eller frekvens inne. Så så ser det ut idag, senare kommer det ju antagligen se annorlunda ut.
.
Jag och min bästa träningskompis!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken tur för dig att din träningskompis är så snygg hosthost hhahhaah xD Ser ju crazy ut :P <33

2011-03-17 @ 19:21:37
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0