Dag 10 - Något jag ser fram emot

Nu ligger jag vääääldigt efter med det här, vet inte ens vilken jag egentligen ska vara på idag haha. Men tar de när jag har lust helt enkelt :)
.
Något jag ser fram emot är att tävla 2000m i sommar, vill springa under 7 min! Är så himla taggad och vill verkligen springa bra på de loppen! Men vi får väl se hur det går, det går ju inte bara att sitta här och skriva att jag vill, det måste ju göras också.. Men det är en sak av många andra som jag ser fram emot, sen får vi väl se om jag tycker om stunden lika mycket när jag väl står där haha.
.
Efter ett 2000 meters-lopp i somras/höstas då jag var riktigt nöjd, faktiskt det perset jag har just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0