Dag 1 - Om mig själv

Jaha, då börjar jag väl nu då och skriver lite om mig själv, även fast ni kanske vid det här laget vet ganska mycket om mig (det ni ska och får veta med andra ord haha..).
Men jag är en glad och sprallig tjej på fjorton vårar, snart 15!! Jag är ganska blyg, eller har iaf varit, är mycket bättre nu. Men är inte en sån som tar åt mig all uppmärksamhet precis. Och jag älskar ju löpning som ni vet! Det är verkligen en jättestor del av mitt liv och jag vill inget annat än ha det så! Men ska inte prata så mycket om det då det är nåra andra punkter om just löpningen. Annars gillar jag att vara med mina vänner, shoppa, resa och fota. Mina vänner är kanske de bästa som finns, älskar dom som sjutton! Och vem tycker inte om att shoppa liksom?! Haha nejdå, men det är kul med kläder och sånt. Att resa är ju också så hiiimla härligt, älskar varma ställen med fina stränder och turkost vatten, åååh! Det där med att fota är väl inget jag gör så superofta, men det är ändå kul! Jag fick ju en systemkamera när jag fyllde 14 och är jättenöjd med den! Jag kan ju också nämna att jag är en person som verkligen vet vad jag vill. Och jag har ofta väldigt höga krav på mig själv, och om jag inte når de så blir jag inte att leka med! Haha. Och jusste, vi får ju inte glömma att jag älskar choklad haha :D Nä men de är så hiiimla gott, skulle nog inte kunna leva utan choklad nästan.. Heh. Men det får väl räcka det där. Ni kanske får en liten bild av mig iaf :) (Förutom ni som känner mig då, och ni som står mig allra närmast vet väl i princip allt om mig.)
.
Ojojoj, här blev de en stooor bild. Men de bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0