Coming home

Har ju nåra dagar från "30 dagar" att ta ikapp, men tar nog hela tre stycken imon, orkar inte skriva nån nu. Den här kvällen har bestått av bloggläsande (måste ju ta ikapp när man varit borta nån dag heh..), tvtittande och nonstopätande (jäääklar vad nonstop är gott!). Nu tänkte jag göra mig klar för sängen och sen ta och läsa lite. Känner mig inte så jättetrött så då kan man ju passa på att läsa lite. Och rubriken, "Coming Home", också en låttitel, kommer påminna mig om den här sthlm-resan ganska mycket tror jag haha, victoria gick nämligen runt och sjöng på den i princip hela tiden.. ;) Men nu ska jag sluta babbla. Guuunatt
.
Jag ska drömma om en underbar sommardag i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0