Älskar solen!

Tjena, onsdag idag och solen skiner! Så himla härligt, äääälskar solen! Hade ju inte varit helt fel med vår eller sommar på det också, men allt kan man ju inte få.. Känns väldigt skönt att so-provet är avklarat också, vet inte hur det gick men finns ju inget mer att göra nu! Tycker skoldagen har gått ganska fort faktiskt, vi har bara "vanliga" lektioner före lunch på onsdagar så kanske är därför.. Fast syven på slutet är ju inte den minst sega om man säger så.. hahah. Jaja. Nu ska jag kolla på skidor på tv och sen är det dags för träning på gymmet. Och idag så tänkte jag cykla till gymmet, första gången för i år! Är ju faktiskt inte så himla halt och slirigt nu, så får väl hoppas att jag inte ramlar haha. Däremot vet jag inte hur min kära cykel mår som har stått ute hela vintern.. inte så bra på att ta hand om min cykel heh, men den funkar nog bra! Ha en underbar, solig dag :)
Haha min cykel typ. Rolig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0