when nothing goes right... go left.

Hittade det där.. (ja nu kommer jag inte på vad det heter haha, trött? ja.) på phonen. Men iaf, det som står som rubrik. Haha så dåligt, men ändå så klockrent! ;)
.
Jag har iaf varit lite duktig och skrivit ner och "förberett" mig lite inför vårat muntliga engelsk(a)prov. Och nu kom jag på en sak när jag skrev det där, man säger/skriver väl ändå engelskAprov, inte engelskprov? Aja, kanske inte va till så mycket nytta att plugga nu iaf, trött som jag är haha. Men känner mig ju duktig iaf som gör det, hehe. Och snart är lördagen slut också, ångestsöndagen närmar sig med stormsteg. Men ni får ha en bra kväll! :) Jag deckar i soffan.
.
Haha fint! Knåpade ihop nåt på nån minut.. Lite roligare än utan bild iaf? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0