Träningen.. bambambambaaaa

Nej, så intressant är det nog inte haha! Vi körde lugnare idag eftersom det är dags för tävling i helgen. Vi joggade lite, körde lite koordination, joggade lite till, sprang nåra korta halvsnabba lopp, joggade lite till, sprang nåra till korta halvsnabba (varierat) lopp, körde en kortstafett lagom snabbt och sen lite till jogg. Hängde ni med? Haha. Orkar inte förklara så detaljerat, men ni bryr er nog inte ändå så! Kändes iaf helt okej, hoppas det känns ännu bättre om nån dag!
.
Nu har jag fått in halva boken så nu drar jag ner till resten av familjen och tvn. Skriver nog inge mer innan det är dags att sova, så godnatt då!
.

Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du att skratta? Jo men självklart, vem gillar inte de ju. Kolla då in min blogg & skratta ifall du gillar min humor. :)

2011-01-21 @ 10:32:31
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0