Tjudilutt

Tjoho. Blev lite ändrade planer för dagen. Istället för att kolla på brorsans match så åkte jag och mamma till köpis en sväng. Hittade lite saker där som min snälla mamma köpte till mig :) Ett par jättesköna jeans på hm som är mer till våren, en mascara, löpartröja och löpartights (fodrade), ett armband och en ring. Tror det va det. Det var jättebra paketpris på löparkläderna och tröjan var supercool så vi kunde inte låta bli haha.. Och mamma hade en massa rabattgrejs på stadium också. Sen när vi kom hem därifrån så kom mormor, morfar, farmor och farfar. Så vi åt mat då. Sen åkte jag till barnträningen och sen hade jag ju träning själv. Sen efter träningen så har jag ätit mat, kollat på solsidan och ätit tårta (som jag inte hann innan haha). Ska kika runt lite här nu, sen blir det väl sängen. Hoppas ni haft en bra dag :)
.
(Hittade ingen bättre..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0