Springspringspringspringspring

Jaaaaaapp, då kör vi med dagens träning då! Har ni lärt er än hur alla söndags träningar brukar se ut? Jo, lugna. Vi sprang i ungefär 30 min, sen körde vi 2x5 maxlopp (ni vet, koooorta). Jag hade ju mina broddisar så det gick faktiskt ganska bra (vi va ju utomhus idag), förutom att jag va gaaanska nära en streckning i ljumsken.. usch, kan inte föreställa mig hur arg jag skulle bli haha. Men jag överlevde! Sen gick/joggade vi hemåt. Alltså lugnt, men ändå nåra snabbisar som speciellt vi två behöver hehe (a) Någon som har en snabbhetsspruta och vill spruta in lite i mina ben? Skulle bli superglad isf, jag lovar!
.
Lite frekvens på det här älgklivet skulle kunna bli nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0