Sista dagen

Lite deprimerande rubrik.. Men nu är det väl ändå dags att börja inse verkligheten, det är förtusan skola imon! Jag skulle väääldigt gärna vilja spola tillbaka till den dagen vi fick jullov, men hur ska vi då komma framåt liksom? Jag vill hellre ha sommarlov, så fort som möjligt! Så man får väl bita ihop nu den här långa vårterminen, det är ju faktiskt också dom här betygen jag kommer söka in på.. Känns ju lite småläskigt.
Men idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skulle behöva plugga lite matte tror jag.. Och ikväll är det ju träning. Vi får se vad dagen har att bjuda på helt enkelt. Hoppas ni får en bra dag. Och ni som börjar skolan, ha en trevlig skoldag ;)

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sommaren är snart här - intalar jag mig =)

2011-01-10 @ 11:14:56
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0