Min klass älskar mig ♥

Right? Haha, jag hade ju idrotten idag. Och jag körde lite med dom, alla skrek "jag hatar dig alma" och ja.. jag är faktiskt lite trött i benen jag med. Hoppas dom har träningsvärk imon! ;) Och kör hårt alla ni som har fysträning/träning idag/ikväll!
.
Men nu är det ju fredag och heeeeellllgggg :D Så grymt skönt! Fast sen vet jag ju att den kommer gå lika fort som alla andra, men just nu ska jag bara njuta av att vara ledig i två och en halv dag! Har inget planerat idag förutom barnträningen då. Blir nog bara slapp hemma. Ha en bra fredag :)
.
Lagom fin sådär nyduschad och osminkad. Och det är ju fredag, så en oseriös bild bjuder vi på också!

Kommentarer
Postat av: felicia

I'm going to kill you... slowly!!

2011-01-28 @ 22:29:05
URL: http://ffeliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0