Lilla Lady

Helluuu! Bara en dag kvar i skolan den här veckan nu :D Fast varit en ganska skön vecka hittils, inga prov eller nåt sånt. Blir annat nästa vecka.. och veckan efter det.. Men jaja. Jag ska ju ha idrotten imon också så har suttit och skrivit upp allt jag ska göra nu. Men en timme känns så kort, vet inte om jag kommer hinna allt haha! Ska ta tag i plugget också, speciellt spanska, matte och svenska. Blir ingen träning för min del idag heller, eftersom jag tänker köra ganska hårt med dom imon (inkl. mig), och känner mig lite sliten. Så min tränare tyckte jag skulle vila idag, och det tror jag min kropp tycker också.
Och måste bara berätta en sak, tyckte det va jätteläskigt haha. Våran ena lärare satt med oss på maten, så prata vi lite och så kom vi in på idrotten och sånt där och att jag var tvungen att vila blabla.. Men så sa jag typ att jag var sliten och sådär. Hon ba "ja, jag såg det på dina ögon idag på lektionen. Du såg väldigt trött ut. Såg det på en gång. Du behöver nog vila och sova." Och det var bara mig hon hade lagt märke till sådär. Heh.. trodde det bara var mamma som såg sånt på mig. Men sen på svenskan så frågade vi våran lärare vilka nya platser vi skulle få och då kom hon bara ihåg vart JAG och felicia skulle sitta. Varför ska alla lägga märke till mig hela tiden idag för..?
Men nog babblat, nu ska jag vara en duktig flicka och plugga! Ciao
.
Ni kan få en bild på mina fina flickor. (Och jag mobbad i bakgrunden haha..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0