Kall första dag i skolan!

Ja, då var skolan igång igen då. Första skoldagen 2011 är avklarad, och den var vääääldigt kall. Det var verkligen hur kallt som helst, vi fick ha jacka och skor på oss om vi ville (och det händer typ aldrig!!!). Fattar inte varför dom inte kan sätta på värmen lite tidigare?! (Fast det är ju inte lärarna som gör det, men dom borde ju kunna säga till eller nåt..) Jaja, ingen har ju dött än iaf. Har ju iaf haft vanlig skoldag idag, alltså idrott, no, engelska, bild och no. Vi har redskapsgymnastik nu på idrotten och det är ju inte vad jag är bäst på precis hehe, måste nog träna lite på att jula och stå på händer här hemma! Annars tycker jag det har varit helt okej, kul att träffa alla igen :) Nu har jag nyss ätit mellis, sitter här i min isbjörnis och försöker få upp värmen och kikar bloggar. Senare blir det en springrunda med bästa tjejen!
.
Kanske kan bli lite varmare genom att kolla på den här bilden? Egypten - landet som aldrig har ett moln på himlen (nästan).

Kommentarer
Postat av: emmaaa

i min skola var det jättevarmt som vanligt hihii!:D

men stackars dig och resten av din skola!:/<3

2011-01-11 @ 16:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0