Jag är död för dagen

Hellu! Är hemma från falun och är halvt död. Vi körde ett riktigt kvalitépass, alltså väldigt nåra intervaller med väldigt lång vila fast i princip så fort man kan. Och för mig som inte har så mycket snabbhet så var det nog perfekt! Jag körde 3x200m och 3x100m, med typ 5-6 min vila. Första tvåhundringen gick på ungefär 30,5, andra och tredje på ungefär 31. Det kanske inte är så snabbt för alla, men för mig är det det haha! Hundringarna gick typ på 15,5, 15,5 och 16. Så sista hundringen gick ju saktare än vad alla tvåhundringar gjorde haha, lite seg där på slutet. Men det var det vi körde! Och jag kommer nog ha träningsvärk imon, fick skitont typ bak i rumpan och ner till låret, antagligen nån sprintmuskel som jag inte brukar anstränga så mycket hehe. Men blev nog ett bra pass hoppas jag! Nu ska jag dö en stund, hejdå.
.
Kanske inte så passande bild, men ändå friidrott liksom?
Och kommer ihåg den här dagen så väl haha, vi hade varit i mallorca en vecka och jag hade inte alls bränt mig (var inte så bra väder), sen kommer jag hem till sverige och ser ut som en kräfta efter en dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg hilsen en norsk blogger danian.blogg.no

2011-01-15 @ 15:05:13
URL: http://danian.blogg.no
Postat av: Julia Malmborg (:

Fin blogg !^^

allt bra med dig ?

2011-01-15 @ 15:34:12
URL: http://smuurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0