IDM 2011

Ja nu är jag äntligen hemma, inte kul att åka bil haha. Men ska väl skriva lite hur det gick och så. Sprang ju 800m, inte min distans men behöver springa kortare också. Kom i mål på 2.30,12, verkligen ingen supertid men helt okej ändå, va ju första tävlingen på superlänge och för oss som inte har nån riktig innehall så är det ju väldigt svårt att köra snabbhet på vintern. Var ungefär 2,5 sekund från pers, men det får vi ta en annan gång. Det gick bra i ungefär 2,5 varv. Hade ca 1.11 efter halva loppet, höll väl någorlunda ett halvt varv till, men sen gick det utför.. Sista 150 meter var benen hur stumma som helst, kände dom knappt haha. Usch, fyfan va trött jag va. Kroppen är väl inte van att springa så snabbt, så den tog kol sista biten. Jag vann iaf väldigt klart, låg först hela vägen så fick ju dra själv och göra mitt eget lopp. Men nu är jag ännu mer taggad att träna hårt och springa snabbare nästa gång!
(Kommer nog lite bilder senare.)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Bra jobbat idag ! :) Ja det måste vi och i år ska vi vinna !! :D <33

2011-01-08 @ 18:33:58
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0