I would have given you all of my heart

Höll på att få spader på datorn för ett tag sen, internet funkade inte igen.. Men bara på min dator, weird. Iaf så på träningen körde vi lite intervaller i svag lutning. 2xca 400 (det var lite kortare) med 1 min vila (alltså upp-ner). Sen 4x ca 200 med 1 min vila och sist 6 x ca 100 stafett (ca 1 min vila). Jag har träningsvärk sen igår (aj!) och det var lite halkigt då jag trodde jag inte skulle behöva broddarna (dumt val..), annars gick det väl okej, men kändes väl inte superbra direkt. Still waiting! Tror jag ska försöka somna ganska tidigt idag, har typ varit supertrött hela dagen i skolan. Men vi får väl se hur det blir med den saken haha. Hoppas ni haft en bra dag :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0