I like the way

..det var gårdagens låt det. Konstigt nog så kopplar jag ihop olika låtar med olika tävlingar. Har alltid musik på högsta volym innan lopp. Och blir alltid olika taggad till olika låtar. Men igår var det; I like the way. Det bara spratt i kroppen när jag lyssna på den haha. Jag vet, jag är inte normal. Men så är det, så nu vet ni det också!
.
Nu är det ju så att imon är det sista sovmorgonen på detta lov. Men tänker faktiskt gå och lägga mig ganska tidigt. Måste vänja mig liiite till morgondagen haha. Så blir väl snart ner och borsta tänderna, sen hopp i säng! Puss och godnatt
.
Gårdagen (var helt omöjligt att fota i det där ljuset..). Hej, släng med håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0